Завідувач: Куницька Марина Борисівна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 37 роки;
Вихователь-методист: Семченко Олена Василівна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 42 років, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший вихователь»;
Вчитель-логопед:
Потіха Олена Миколаївна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 43 рік, «спеціаліст I категорії»;
Темних Ольга Іванівна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 42 років, «спеціаліст I категорї»
Колектив закладу поглиблено працює над проблемою художньо - естетичного виховання дітей. Вдало використані художні елементи в оформленні інтер'єрів групових та інших приміщень дошкільного закладу гармонійно вплелись у загальну підпорядкованість речей, діти дістали змогу щодня прилучатися до краси. За сучасними вимогами естетики обладнані в групах ігрові зони, куточки: природознавчий, художній, музичний. Здійснюючи художньо - естетичне виховання наших дошкільнят, організовуємо роботу таким чином, щоб кожний день був радісним і щасливим для дитини, залишав добрий , хороший слід в пам'яті, викликав позитивні емоції.
Створено розвивальне середовище, яке впливає на всебічний розвиток дітей, допомогає створити загальне сприятливе тло для фізичного, інтелектуального й емоційного їх розвитку як у дошкільному закладі, так і в початковій школі.
Створюючи середовище (природне, предметно-ігрове, соціальне), ми забезпечуємо його розвивально-навчально-виховну спрямованість. Озеленені ділянки, куточки природи, ігрові центри і навчальне обладнання в приміщеннях груп, класів, оснащення фізкультурних зал, спортивних майданчиків, коридорів тощо відповідають санітарно-гігієнічним, педагогічним, естетичним вимогам, спонукають до проявів творчості, активності в пізнанні довкілля, спілкуванні, рухах, сприяють повноцінному розгортанню основних видів дитячої діяльності й використанню їхніх потенційних можливостей для своєчасного, збалансованого розвитку малюків.
Увага педагогів і батьків акцентується також на оснащенні середовища іграшками, ігровими посібниками, що є для дошкільника найпершими носіями інформації про навколишній світ, а також матеріалами для самостійної діяльності — образотворчої, ігрової, навчальної, рухової тощо. Педагоги максимально використовують предметне середовище, в тому числі дидактичне, методичне забезпечення навчального закладу для успішного засвоєння дітьми необхідного обсягу знань, умінь та навичок, досягнення ними достатнього рівня розвиненості, вихованості, навченості.
В.О.Сухомлинський говорив, що у своїй роботі ми не робимо нічого, що не давало б практичної віддачі, тобто кінець кінцем не полегшувало б нашої великотрудної праці. У тому й справа, що всі ці турботи про виховання дошкільнят окупляться сторицею".
З метою поглиблення знань дітей про минуле нашого краю, для розвитку естетичного сприймання оформлена кімната народознавства "Світлиця". Чарівний світ пензля та різнокольорових фарб відкриваються перед дітьми у кімнаті художньо — естетичного розвитку. В ній оформлена картинна галерея, щоб дошкільники безпосередньо ознайомлювались з
різними видами, жанрами мистецтва. Заняття проводить досвідчений педагог, який веде дітей в казковий світ образотворчої діяльності.
Узагальнюючи всі сторони художнього виховання, в дитячому садку діє мережа гуртків, керівниками яких є педагоги, що мають хист до конкретної діяльності: гурток "Паперовий дивосвіт";
Профільна група з художньої праці.
Досягненням та майстерністю педагогів є розробка парціальних програм та перспективних педагогічних досвідів.
Вихованці дошкільного закладу активно беруть участь у конкурсах, фестивалях та нерідко виборюють почесні призові місця.
Для успішного розв'язання завдань естетичного виховання важить спільна робота дошкільного закладу і сім'ї. Єдність вимог, поглядів пришвидшує досягнення позитивних результатів.
Співвідношення всіх сторін життя дітей з естетичними ідеалами виховує у них емоційну чутливість, спонукає у міру своїх можливостей творити добро і красу.
Ольга
2013-01-23 16:09:59садочок затишний, дуже гарний, колектив привітний - дитина проситься до садочка навіть у вихідний!...