Заклад дошкільної освіти №24 «Світанок»

Білоцерківської міської ради, Київської області

розташований у типовому приміщенні за адресою:

індекс: 09108

вул. Зенітного полку (Некрасова), 36

м. Біла Церква, Київська обл.

Телефон: 38-79-11 завідувач;

Загальний: 38-76-80

Електронна пошта: dutsadok24@ukr.net

За проектом ДНЗ розрахований на 320 місць. На початок нового 2022-2023 навчального року в дошкільному навчальному закладі функціонує 12 груп, з них 3-раннього віку, 9-дошкільних (з них 2 логопедичні групи). Всі групи сформовано згідно віку та фактичної кількості дітей, що на 01.09.2022 року становить 248 особи.

Режим роботи – 5-денний, (10,5 годинний) з 07.30 год. до 18.00 год.

Педагогічними кадрами ДНЗ укомплектований повністю, штатний розклад складено з урахуванням типових штатів.

Згідно з нормами та санітарно-гігієнічних вимог ДНЗ має необхідні типові приміщення

Робота дошкільного закладу забезпечується кваліфікаційними педагогічними кадрами.

Всього педагогів: 33 особи, з них: 1- завідувач; 1- вихователь методист; 22 – вихователя, 2 – вчителя-логопеда, 2 – музичних керівника, 1 - вихователь з образотворчого мистецтва, , 1- інструктор з фізичної культури, 1- практичний психолог.

/Files/images/Скановані фото - 0003.jpg

Завідувач: Куницька Марина Борисівна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 37 роки;

/Files/images/DSC_0296.jpg

Вихователь-методист: Семченко Олена Василівна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 42 років, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший вихователь»;

Вчитель-логопед:

/Files/images/Потіха О.М.- логопед.JPG

Потіха Олена Миколаївна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 43 рік, «спеціаліст I категорії»;

/Files/images/Темних О.І.-логопед.JPG

Темних Ольга Іванівна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 42 років, «спеціаліст I категорї»

* Якісний аналіз педагогічних кадрів та комплектація груп відображено в кінці тексту у вкладеннях.

* План підвищення кваліфікації педагогічних кадрів відображено в кінці тексту у вкладеннях.

Колектив закладу поглиблено працює над проблемою художньо - естетичного виховання дітей. Вдало використані художні елементи в оформленні інтер'єрів групових та інших приміщень дошкільного закладу гармонійно вплелись у загальну підпорядкованість речей, діти дістали змогу щодня прилучатися до краси. За сучасними вимогами естетики обладнані в групах ігрові зони, куточки: природознавчий, художній, музичний. Здійснюючи художньо - естетичне виховання наших дошкільнят, організовуємо роботу таким чином, щоб кожний день був радісним і щасливим для дитини, залишав добрий , хороший слід в пам'яті, викликав позитивні емоції.

Створено розвивальне середовище, яке впливає на всебічний розвиток дітей, допомо­гає створити загальне сприятливе тло для фізич­ного, інтелектуального й емоційного їх розвитку як у дошкільному закладі, так і в початковій школі.

Створюючи середовище (природне, предметно-ігрове, соціальне), ми забезпечуємо його розвивально-навчально-виховну спря­мованість. Озеленені ділянки, куточки природи, ігрові центри і навчальне обладнання в приміщеннях груп, класів, оснащення фіз­культурних зал, спортивних майданчиків, коридорів тощо відповідають санітарно-гігієнічним, педагогічним, есте­тичним вимогам, спонукають до проявів творчості, активності в пі­знанні довкілля, спілкуванні, рухах, сприяють повноцінному роз­гортанню основних видів дитячої діяльності й використанню їхніх потенційних можливостей для своєчасного, збалансованого розви­тку малюків.

Увага педагогів і батьків акцентується також на оснащенні се­редовища іграшками, ігровими посібниками, що є для дошкільника найпершими носіями інформації про навколишній світ, а також матеріалами для самостійної діяльності — образотворчої, ігрової, на­вчальної, рухової тощо. Педагоги максимально використовують пред­метне середовище, в тому числі дидактичне, методичне забезпечен­ня навчального закладу для успішного засвоєння дітьми необхідного обсягу знань, умінь та навичок, досягнення ними достатнього рівня розвиненості, вихованості, навченості.

В.О.Сухомлинський говорив, що у своїй роботі ми не робимо нічого, що не давало б практичної віддачі, тобто кінець кінцем не полегшувало б нашої велико­трудної праці. У тому й справа, що всі ці турботи про виховання дошкільнят окупляться сторицею".

З метою поглиблення знань дітей про минуле нашого краю, для розвитку естетичного сприймання оформлена кімната народознавства "Світлиця". Чарівний світ пензля та різнокольорових фарб відкриваються перед дітьми у кімнаті художньо — естетичного розвитку. В ній оформлена картинна галерея, щоб дошкільники безпосередньо ознайомлювались з

різними видами, жанрами мистецтва. Заняття проводить досвідчений педагог, який веде дітей в казковий світ образотворчої діяльності.

Узагальнюючи всі сторони художнього виховання, в дитячому садку діє мережа гуртків, керівниками яких є педагоги, що мають хист до конкретної діяльності: гурток "Паперовий дивосвіт";

Профільна група з художньої праці.

Досягненням та майстерністю педагогів є розробка парціальних програм та перспективних педагогічних досвідів.

Вихованці дошкільного закладу активно беруть участь у конкурсах, фестивалях та нерідко виборюють почесні призові місця.

Для успішного розв'язання завдань естетичного виховання важить спільна робота дошкільного закладу і сім'ї. Єдність вимог, поглядів пришвидшує досягнення позитивних результатів.

Співвідношення всіх сторін життя дітей з естетичними ідеалами виховує у них емоційну чутливість, спонукає у міру своїх можливостей творити добро і красу.

Кiлькiсть переглядiв: 616

Коментарi

  • Ольга

    2013-01-23 16:09:59

    садочок затишний, дуже гарний, колектив привітний - дитина проситься до садочка навіть у вихідний!...